2011-09-07

黑白貓的朋友


隔離屋隻貓, 好鐘意係門口曬太陽.

" Hi, 我係長頸鹿丫 ! "
( 無反應...... " )



" Hi, 我係你同類丫, 喵~~ "
( 佢望我丫~~ ^ ^ )
 
" Hi, 我係馬馬~ "






" 喂喂, 你想點丫 ?? "


" 救命丫!! 快... 啲... 走... 丫~ "

" 走丫~~ "

" 好彩我有保護色~ "

"好似無追黎啦~ "
- . -"
" 喂喂, 我地做個朋友啦~ "

 
"佢掛住瞓覺, 唔理我地添~ "
" 等我叫醒佢先. "

" 邊位丫?  "
 
" 等我睇真啲先~ "
" 喂喂, 你想點丫? "





" 救我丫~~ "
" 嗚...嗚... 我啲毛丫~~ "
 



沒有留言:

張貼留言